Avatar billede mibu Nybegynder
18. marts 2004 - 11:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Simpel formular søges!

Jeg sendte dette spørgsmål ud, sent i går! Ingen svar.
Hvis jeg nu prøver at forhøje indsatsen, og samtidig spørg lidt tidligere på dagen. Mon jeg så er heldig?
Jeg skal bruge en lille, og simpel formular på min hjemmeside.
Det skal helst være sådan at jeg selv kan indsætte/redigere indtastningsfelter. Formularen skal bruges så man kan sende en ansøgning, ved at afkrydse/udfylde de angivne rubrikker.
Er der nogen der kender sådan en? Freeware er absolut ikke at foragte!

Mibu
Avatar billede exp Juniormester
18. marts 2004 - 11:58 #1
Du skal lige være opmærksom på, at der skal gå 7 dage inden du lukker et spørgsmål og opretter det samme igen...

Bare lige til info :-)
Avatar billede popsy Novice
18. marts 2004 - 11:59 #2
Avatar billede mibu Nybegynder
18. marts 2004 - 12:01 #3
Ok det var jeg ikke klar over! jeg har "besvaret" mit eget spørgsmål fra i går. Og gentaget det i dag til dobbelt pris.
Avatar billede popsy Novice
18. marts 2004 - 12:03 #4
Du opretter bare en bruger, vælger mailform, og vupti så får du koden, lige til at indsætte på din side. Du kan lave så mange felter som du vil.
Avatar billede mibu Nybegynder
18. marts 2004 - 12:05 #5
Kanon! jeg sidder lige og kikker på siden. Takker.
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 18:56 #6
Fik du det til at virke? :)
Avatar billede mibu Nybegynder
23. marts 2004 - 14:51 #7
ja og undskyld den lange ventetid
Avatar billede mibu Nybegynder
26. marts 2004 - 14:03 #8
Undskyld at du først får dine point nu, har glemt at at markere dit navn før jeg accepterede dit svar.
Avatar billede popsy Novice
27. marts 2004 - 16:23 #9
Takker for point :)