Avatar billede lun Nybegynder
17. marts 2004 - 20:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af html-editor

Jeg overvejer at købe Frontpage 2003. Ved nogen om der er ny version på vej, for så er det nok smartest at vente til den kommer, eller hvad?

Jeg har undersøgt lidt, og det ser ud til at prisen ligger på 1800 kr og derover.

Ved nogen om det kan gøres billigere nogen steder?

vh Sofie
17. marts 2004 - 20:38 #1
Der er altid en ny version på vej ;-)

... men vist ikke lige på trapperne, så du kan roligt købe den nu.

Det ser ud til at den kan købes på dansk til 6-700 kroner - søg efter frontpage på www.edbpriser.dk
Avatar billede lun Nybegynder
17. marts 2004 - 20:41 #2
Hej
Det er vist kun vist man skal have en licens mere. Selve programmet koster min 1800 kr.
17. marts 2004 - 20:53 #3
Det fremgår ikke helt tydeligt på edbpriser.dk, hvad der egentlig er tale om.

Men du har ret i at det ser mærkeligt ud at der er 2 typer priser: 6-700 og 13-1400 kroner.
Avatar billede freeman Nybegynder
17. marts 2004 - 22:34 #4
Mon ikke den ene er på studielicens ?
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2004 - 09:58 #5
den billige til kr. 700,- er en studielicens.
Avatar billede lun Nybegynder
18. marts 2004 - 10:10 #6
Men det er jo kun en ekstra licens, til hvis man allerede har programmet?
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2004 - 10:27 #7
studielicens = studieudgave som man kun må benytte i den tid man er tilmeldt som studerende eller underviser på en af Microsoft godkendt institution.
Det er et fuldt program som fungerer nogle andre restriktioner, dog uden trykt manual.