Avatar billede mmohr Nybegynder
16. marts 2004 - 22:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Server problem!

Jeg har et underligt problem med Dreamweaver! Fra den ene dag til den anden kan dreamweaver pludselig ikke få adgang til alle mine ftp sider?

Dreamweaver siger:
Server not responding.....
derefter:
The connection to the remote host has been lost.
An FTP error occured - cannot get remote folder information.
Dreamweaver could not connect because the server is down or not accepting connections.

Men det gir ingen mening for jeg kan sagtens komme på med andre ftp programmer!!

Jeg har en mistanke om at det gik galt da jeg prøvede at forbinde en kammerats laptop dagen før hvor jeg gik igennem XP's opsætning af netværk, men det synes jeg bare overhovedet ikke gir nogen mening. Jag kan jo sagtens gå på nettet og bruge de andre programmer!!! er der nogen der har en ide..

Jeg har prøvet at ominstallere Dreamweaver, men forgæves!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. marts 2004 - 22:55 #1
Åhhh det er en af de ubehagelige :-(

Har du sikret dig at logger på i Passive/Ikke Passive tilstand?

I site manager under Remote Info og Testing Server kan du slå Passive til/fra
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. marts 2004 - 22:55 #2
Har du sikret dig at logger.......

Skulle være

Har du sikret dig at DU logger......
Avatar billede mmohr Nybegynder
16. marts 2004 - 22:59 #3
Use passive FTP er nu slået til men det gør ingen forskel!
Avatar billede mmohr Nybegynder
16. marts 2004 - 23:03 #4
oh my!!! jeg satte lige en af mine tidlige ftp'er op igen og startede med at have passive ftp på, og den gik igennem... jeg prøver lige med nogle flere!!
Avatar billede mmohr Nybegynder
16. marts 2004 - 23:12 #5
okay.. Jeg har sat 2 ftp op igen som virker nu, men der er en, og det er muligvis den der laver problemet, som stadig ikke vil connecte?

Hvis jeg starter med at connecte en af de 2 der virker kører det fint. Hvis jeg så prøver den der ikke vil, kan jeg bagefter heller ikke connecte de 2 andre?? Jeg er lidt forvirret!?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. marts 2004 - 23:15 #6
http://www.macromedia.com/downloads/updates/

Hvis du ikke har opdateret DW, så gør det lige
Avatar billede mmohr Nybegynder
18. marts 2004 - 00:18 #7
Hmmm.. det hjalp ikke :-(
Jeg forstår ikke hvorfor dreamweaver kan logge på en ftp og ikke på en anden selvom de begge ligger hos samme udbyder?
Avatar billede mmohr Nybegynder
13. april 2004 - 00:58 #8
hey bo. tak for hjælpen! noget af det kom da til at virke, så gi lige et svar så får du nogle point! endte med at kontakte domæne udbyderen der fandt en fejl!!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. april 2004 - 20:37 #9
Ok :-)