Avatar billede doto Nybegynder
16. marts 2004 - 09:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hyperlink i Share Point Team Services

Jeg har oprettet en kolonne (hyperlink) i listen meddelelser, da jeg gerne vil kunne følge et hyperlink fra en meddelelse til et andet websted. Problemet er at når jeg følger hyperlinet, kommer jeg over til et nyt websted. Jeg vil gerne i stedet åbne et nyt vindue. Jeg bruger FrontPage til at redigere, men jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvordan man gør. Er der nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
doto
Avatar billede martinowitz Nybegynder
16. marts 2004 - 10:08 #1
Du skal ind i "Page Properties", hvor du definerer hvad der skal ske, når man klikker på et link.

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
16. marts 2004 - 10:33 #2
Hej Martin,

Jeg har forsøgt at gøre det du siger, men jeg kan ikke finde et sted hvor der står noget om definition af hvad der sker, når man klikker på et link. Har du selv prøvet det i forbindelse med Share Point Team Services?

mvh
doto
Avatar billede martinowitz Nybegynder
16. marts 2004 - 10:41 #3
Hvis du højreklikker på dit hyperlink, har du så ikke mulighed for at vælge "Properties" ??

Har ikke Frontpage hvor jeg sidder lige nu, så derfor fisker jeg lidt. Checker op på det, efter fyraften.

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
16. marts 2004 - 10:57 #4
Hej Martin,

Fint og tak fordi du gider...

Problemet er at når jeg højreklikker på et link, maler jeg hele siden op. Jeg har ingen problemer med at arbejde i FrontPage når jeg opdaterer hjemmesider, men jeg synes at det virker anderledes når jeg arbejder med Share Point Team Services.

Vi tales ved efter fyraften.

mvh
doto
Avatar billede doto Nybegynder
19. marts 2004 - 08:52 #5
Hej Martin,

Jeg har droppet at lave hyperlink således at et nyt vindue åbnes og lukker spørgsmålet.  Tak for din interesse.

mvh
doto
Avatar billede doto Nybegynder
19. marts 2004 - 08:52 #6
Spørgsmålet lukkes
Avatar billede martinowitz Nybegynder
19. marts 2004 - 08:59 #7
Hej Doto

Ja, beklager at jeg ikke har reageret, men har simpelthen ikke nået at kigge på det. Hvis jeg får det gjort, så skal du nok få en respons :-)

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
19. marts 2004 - 09:17 #8
Hej Martin,

Det er helt i orden. Vi har bare besluttet at vi ikke ændrer noget ved programmet alligevel, da det bliver for omfattende. Faktisk forekommer denne finesse også alle steder hvor man åbner en fil i Share Point Team Services. Så vi vælger den nemme løsning og klikker 'Tilbage' i stedet for. Brugerne af det intranet jeg administrerer skal bare lære det.

Du har før hjulpet mig - det kunne være at jeg på et senere tidspunkt har brug for din ekspertice.

mvh
doto
Avatar billede martinowitz Nybegynder
19. marts 2004 - 09:41 #9
Du skal være hjertelig velkommen til at spørge en anden gang.

God weekend :-)

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
19. marts 2004 - 10:27 #10
Tak for det og tak i lige måde.

doto