Avatar billede fumanchu Nybegynder
15. marts 2004 - 22:37 Der er 4 kommentarer

fil som ikke vil slettes

Hey har en .avi - film som ikke vil slettes! Har haft lidt problemer med den slags før! Men denne gang kan jeg ikke løse det! Jeg har kørt test med pc-chili2002, spybot s&d, adaware, hijacker. De har ikke fundet noget! Ved ikke om det er en virus eller hva!

Men nåh man prøver at slette den kan jeg se at explorer bruger 100 % i CPU load i omkring 4 min! Troede først det havde noet med mit GFX kort at gøre ;P . man ve sgu aldrig med alt det lort man får med... Nogen som har nogle ideer ?? til at få slettet lortet ?
Avatar billede arlet Juniormester
15. marts 2004 - 22:43 #1
Hvis du ved hvad filen hedder, kan dette program slette den:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
Avatar billede fumanchu Nybegynder
15. marts 2004 - 22:50 #2
Okay... nice arlet igen ;)
Avatar billede fumanchu Nybegynder
15. marts 2004 - 22:53 #3
Tak for hjælpen!
Avatar billede arlet Juniormester
15. marts 2004 - 22:54 #4
Velbekommen