Avatar billede bootlab Nybegynder
15. marts 2004 - 21:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem ved indsætning af tekst på Mac

Når jeg på en PC kopiere noget tekst fra en browser (det er ikke source code), og derefter
indsætter det i dreamweaver (i design view) så indsætter den
automatisk <p> tags osv.

MEN... når jeg gør det samme på en Mac, så indsætter den ikke
andre tags en linebreak (<br>) !!!!!

Er det bare en PC funktion ..eller kan jeg indstille det i dreamweaver ??

NB! Jeg ved godt at jeg kan kopiere source koden og derefter vælge "Paste HTML",  så det er ikke det jeg efterspørger.. :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
15. marts 2004 - 21:47 #1
Prøv evt. at opdatere DW og se om det hjælper

http://www.macromedia.com/downloads/updates/

Er ikke kendt med MAC versionen, så det er ligesom det jeg kan bidrage med lige nu.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
15. marts 2004 - 21:50 #2
http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/

hvis ikke det hjælper kan du prøve at søge lidt her