Avatar billede skrubsak Nybegynder
15. marts 2004 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

linke i Internet Explorer på MAC

Hej

Jeg har et problem med at indlæse en pdf fil når jeg har lavet et link til dette i Dreamweaver MX 2004.
Altså jeg her et lille pdf ikon som jeg linker til en pdf fil, den skal åbne i _blank. Når jeg previewer ved F12 og trykker på linket åbner der sig rigtigt nok et browservindue, men pdf'en kan ikke indlæses. Er det en MACting??
Det er MAC OS 10.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
15. marts 2004 - 17:06 #1
Hvis du er sikker på at linket du har lavet er rigtigt, så er der nok noget galt med Adobe Acrobat.

opdater evt. http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
Avatar billede skrubsak Nybegynder
16. marts 2004 - 20:46 #2
jeg kan sagtenslæse pdf'en når jeg dobbeltklikker på den, så det er ikkeder den er gal.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. marts 2004 - 22:50 #3
Ok, men har du opdateret både acrobat og IE?
Det har intet med DW eller html koden at gøre (nu har jeg godt nok ikke set din kode, men et link er et link)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
30. marts 2004 - 09:07 #4
Tak, og undskyld forsinkelsen
Avatar billede bojohansen Nybegynder
31. marts 2004 - 02:54 #5
Hvad var fejlen så??
Avatar billede skrubsak Nybegynder
31. marts 2004 - 10:02 #6
hej igen. Jeg fandt aldrig ud af det. Testede på en anden Mac, og virkede det fint.Og det var osse OS 10.Men tak for svar og undskyld mit lidt forsinkede accepterede svar.......et par hårde uger :-)