Avatar billede dtn Nybegynder
02. marts 2004 - 10:35 Der er 2 kommentarer

Outlook: Handlingen kunne ikke fuldføres.

Jeg har et problem med Outlook: Når jeg oprette en ny opgave så kommer følgende fejlmeddelelsen: Handlingen kunne ikke fuldføres. En eller flere parameterværdier er ikke gyldige.
Jeg kører SonyEricsson T68i nyeste synkronisering software til Outlook. Jeg har bl.a. også prøve at slette hele mailboxen og oprette det hele på ny, men efter 1 stk. tid, så fremkommer fejlen igen.
Er der nogen som har en ide for hvad det kan være?
Software: Office XP + Exchange 2000
Avatar billede trendt Nybegynder
02. marts 2004 - 20:54 #1
Det skulle vel aldrig være fordi du køre med sådan en evaluerings key til office pakken / outlook?
Avatar billede dtn Nybegynder
03. marts 2004 - 08:27 #2
nope, det er en registreret version...