Avatar billede cartesius Nybegynder
29. februar 2004 - 08:58 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

www.unibet.com - er den nede?

Jeg har et ganske enkelt problem. Jeg kan ikke komme ind på spillesiden www.unibet.com. Hos Unibet hævder de, at siden ikke fejler noget, men set fra min computer, har den været nede i to dage. Jeg har en almindelig adsl-forbindelse og har i øvrigt ingen problemer med den. Kan I komme ind på Unibets side, og hvis ja, hvorfor kan jeg så ikke?
Avatar billede tobias28 Praktikant
29. februar 2004 - 09:41 #1
jeg har webspeed og det virker heller ikke hos mig!
Avatar billede cartesius Nybegynder
29. februar 2004 - 09:52 #2
Tak for det, Tobias! Er der andre, som lige gider prøve?
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
29. februar 2004 - 10:02 #3
Jeg kan heller ikke, jeg får en timeout.
Har lige prøvet at pinge, og det kan jeg sagtens, så det kan være deres webserver, der er noget galt med.
Avatar billede cartesius Nybegynder
29. februar 2004 - 10:09 #4
Det tænkte jeg nok - tak for det, begge to! ;o) Hvordan gør man det der med at pinge...? Og hvad kan man læse ud af det?
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
29. februar 2004 - 10:15 #5
Det gør man i kommandoprompten. Den starter du ved at hoppe ind i startmenuen og klikke på "kør" og skrive "cmd".
I den nys åbnede prompt skriver du "ping det-du-nu-vil-pinge".
Det man kan se ud af en ping er bare om maskinen eller routeren, som sidder på den pågældende IP-adresse er "i live". Hvis den svarer er den stadig i live, og hvis den ikke svarer er det fordi den er gået ned, netkortet er brudt sammen, kablet er gået i stykker, osv.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. februar 2004 - 11:17 #6
Der er fint hul igennem herfra.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. februar 2004 - 11:29 #7
Kan heller ikke komme ind på siden...
For fint svar fra ping
Avatar billede fromsej Praktikant
29. februar 2004 - 11:33 #8
Avatar billede cartesius Nybegynder
29. februar 2004 - 11:46 #9
Det varierer åbenbart. Jeg kan komme ind via www.unibet.co.uk, men jeg kan ikke få lov at logge på, som jeg plejer. Der MÅ være et serverproblem hos dem....