Avatar billede ahave Nybegynder
25. februar 2004 - 15:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre størrelse af billeder til web

Jeg har en del billeder på en hjemmeside der er for store. Hvilket gratis program kan bruges til at nedsætte størrelsen på disse uden, at den fysiske størrelse på siden ændres?? Dvs. jeg vil have opløsningen sat ned.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. februar 2004 - 15:17 #1
Avatar billede ahave Nybegynder
25. februar 2004 - 15:19 #2
Tak for et hurtigt svar, jeg kigger lige på den.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
25. februar 2004 - 15:22 #3
Se evt. her hvordan du gør med IrfanView: http://www.eksperten.dk/artikler/180
Avatar billede ahave Nybegynder
25. februar 2004 - 15:31 #4
Det er jo nærmest selvforklarende, så det er ikke noget problem. Læg et svar rkhdk så får du point. Det var lige hvad jeg skulle bruge.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. februar 2004 - 18:22 #5
behold dem
Avatar billede ahave Nybegynder
25. februar 2004 - 18:49 #6
Jeg har ikke brug for dem, jeg har masser! Men da det efterhånden er vanen ikke at uddele point, må jeg jo hellere lukke...
Avatar billede ahave Nybegynder
25. februar 2004 - 18:49 #7
tak for hjælpen begge to.