Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 16:15 Der er 15 kommentarer

Nvidia tv-out, tv´et blinker og flimre.

Heysa herinde...har et Nvidia geforce4 tv-out kort, og kan se mit skrivebord på tv´et..med farver osv..men det hopper og blinker..
det har virket før, så fik jeg formateret mit c-drev..og tja nu virker det ikke..nogen der har nogen forslag??

Jeg har koblet computeren til tv via et s-vhs kabel...og som sagt..har det virket..
hvad jeg heller ikke helt forstår er at min playstation gør det samme..selvom den er sat til via scart stik...de er ikke sat til på samme tid.

Hilsen Sky_Witch
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 16:24 #1
Hmm mener du at du lige har formatere maskinen og lagt styresystemet ind igen??
Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 16:25 #2
prøver lige et svar jeg fik et andet sted..*S*
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 16:25 #3
øhhh?
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 16:26 #4
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#dcom

Håber du bruger denne måde når du formatere/installere din pc, eller er jeg sikker på du har virus
Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 16:26 #5
Ja...har lige fået lagt Winxp ind igen..og efter det har det ikke virket..*S*
Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 16:28 #6
Har ikke virus..og det hele køre jo fint..i spil osv..det er bare så snart jeg vil ha tv´et blandet med ind i det..så går det galt....
Avatar billede webwarp Nybegynder
15. februar 2004 - 17:28 #7
Hejsa kære MZ'er..

Har du indstalleret dine drivere fra nvidia ?? (ikke fra windows update)
Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 17:34 #8
Webwarp....ja det har jeg...op til flere gange nu..*S* jeg kan jo se skrivebordet på tv..med farver...det eneste der er galt er at billedet hopper...
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 17:46 #9
prøv med driver 40.72 eller 44.03
Avatar billede webwarp Nybegynder
15. februar 2004 - 17:46 #10
Ok.. Prøv at smide den skærm ned på 60 hertz..
Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 17:51 #11
jeg bruger driver 53. et eller andet nu...og som sagt..det har virkert før...og tv´s hz er på 60..mens skærmens er på 75....har lige afprøvet min psx på et andet tv..hvor det virkede fint...så forstår slet ikke hvad der sker nu..måske tv´et der er noget galt med...
Avatar billede webwarp Nybegynder
15. februar 2004 - 18:07 #12
Tja.. det har jeg godt ikk lige hørt om før.. Men det lyder da sådan, det kan vel ikk rigtig være andet..
Avatar billede sky_witch Nybegynder
15. februar 2004 - 18:16 #13
ja jeg er blank for ideer....fatter ikke en brik om hvad der er galt...men håber lidt at jeg finder en løsning..
Avatar billede sky_witch Nybegynder
18. februar 2004 - 09:46 #14
Hej igen..
prøver stadig at få mit tv til at vise min computer uden at blinke, jeg har fundet ud af at når jeg har en msn samtale fremme eller bare et andet vindur af noget oppe, så forsvinder billedet helt på tv´et...det blinker stadig og opfører sig som om der ikke er noget signel. En ven jeg har, bruger samme grafik kort, og samme driver, og har ikke det problem. Jeg har spurgt hos flere forhandlere, både tv og computer forhandlere, og de kunne ikke finder ud af problemet...er jeg den eneste der har det problem????
Er der nogen der har forstand på Samsung tv??
Avatar billede ird Praktikant
06. marts 2004 - 11:03 #15
Tror ikke der kommer flere svar desværer :) snup dine point selv