Avatar billede trendt Nybegynder
04. februar 2004 - 21:56 Der er 7 kommentarer

USB problem - asus p4c800, XP

Ey!

Lille problem, når jeg tilslutter en USB-dev. (i win XP) sker der intet. Dette gælder for mus, digi-cam osv (alt hvad jeg prøver). MEN hvis jeg sætter en USB-dev. til inden jeg tænder spanden (og lader den starte op), virker musen, digi-cam'et osv fint.

Det er bare lidt trist at skulle gensparke for at få tømt sit digi-cam?

Nogen forslag?

P.s asus p4c800 MB
Avatar billede resten Nybegynder
04. februar 2004 - 22:02 #1
Har du alle opdateringer fra update ?
Avatar billede trendt Nybegynder
04. februar 2004 - 22:09 #2
(win)dåsen er ikke 100% up2date lige pt men opdateringerne fra ASUS skulle være 100% ... Har haft dåsen opdateret m. sp1 og alt det andet geil før en formatering - NO luck :(

Hygge!
Avatar billede resten Nybegynder
04. februar 2004 - 22:12 #3
Og det virked ikke før formateringen ?
Avatar billede trendt Nybegynder
04. februar 2004 - 22:15 #4
Nope :(... overvejer lidt om det er en setting i bios der er gal meeen...
Avatar billede resten Nybegynder
04. februar 2004 - 22:18 #5
Måske du skal opdater din bios men det er ikke noget jeg kan hjælpe med... (tør ikke)
Avatar billede trendt Nybegynder
04. februar 2004 - 22:22 #6
Jeg er skam ikke bange for at flash bios. Men jeg tror ikke det er det, så ville der jo nok være pænt mange folk med samme prob. og jeg har ikke kunnet finde noget på google eller andre stedder - men tak interressen :)
Avatar billede resten Nybegynder
04. februar 2004 - 22:25 #7
Hvad hvis du fjerner det under enhedshåndteringen og søger efter nyt hardware så skulle du slippe for at genstarte men selvfølgelig det er også bøvlet.