Avatar billede tr0elz Nybegynder
22. januar 2004 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis økonomi-program

Hey,
er der nogle der kender et gratis økonomi-program, da jeg godt kunne tænke mig at se hvordan det fungerer. Er ved at starte mit eget firma op, men det skal bare være et lille simpelt et, hvor man kan udregne fortjeneste, salgsmoms og købsmoms ud på ens varer.

På forhånd tak
/Tr0elz
Phi-Games
Avatar billede klubien Nybegynder
22. januar 2004 - 17:18 #1
Hej Troelz...du kan kontakte mig på 29 63 17 05  -  vi kører med et open source regnskabsprogram...og er ved at lave nye standard kontoplaner.
Planen er at "udleje" webadgang til dette særdeles velfungerende og lyn-hurtige system...det hedder SQL Ledger.
Vi kan lave en "test-adgang" til dig, så du kan se, hvordan det spiller...

Mange hilsner

Lasse
Avatar billede kildeby Nybegynder
22. januar 2004 - 17:20 #2
Avatar billede tobias28 Praktikant
22. januar 2004 - 17:21 #3
ellers kan man jo hurtigt kode det i Excel! Næsten enhver er i stand til det!
Avatar billede aslan Nybegynder
22. januar 2004 - 17:24 #4
Avatar billede mariaf Juniormester
22. januar 2004 - 17:37 #5
Lav det i et regneark, og lad revisoren om bogføring mv. Det kan godt være den billigste løsning i starten. Senere kan du så overveje hvilket program, du vil bruge, og her er revisoren nok den bedste rådgiver - bare pas på at du ikke nærer blind tillid til ham.