Avatar billede zin Nybegynder
11. januar 2004 - 19:09 Der er 9 kommentarer

Fuldskærm / computer lukker!?

Hej derude!
har det problem at når jeg kører nye spil i 3d så som Need For Speed underground og Batllefield serien (spil i den stil) sker der det at min computer nogen gange bare fuldstændig lukker ned af sig selv (lissom hvis man tar' strømmen ud) eller at den bare går uhjælpeligt i stå, hvor den eneste løsning så er "reset". Det er IKKE min grafik kort drivere der er noget galt med. er opdateret så det er ikke det. hva kan det så være?!

//zin
Avatar billede minus Nybegynder
11. januar 2004 - 19:13 #1
overbelastning
Avatar billede zin Nybegynder
11. januar 2004 - 19:14 #2
kan det afhjælpes med fler ram eller man kan måske gøre andet?!
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. januar 2004 - 19:14 #3
Tror også den bliver for varm. Prøv at tager siden af kabinettet og kør spillet igen
Avatar billede zin Nybegynder
11. januar 2004 - 19:16 #4
hvis det virker accepterer jeg.. men blir nødt til at spille lidt for at se om det gør...!
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. januar 2004 - 19:20 #5
bare ok. Skriv hvis du skal have hjælp med evt blæser.
Avatar billede zin Nybegynder
11. januar 2004 - 19:36 #6
den går stadig ned. Ved ik om det kan hjælpe at når den starter op igen kommer den med den der "Active Desktop Rerovery" på skrivebordet. Blæseren kan ikke vær beskidt endnu da compen er forholdvis ny.
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. januar 2004 - 20:31 #7
ok skriv lige hvad du har i af hardware, hvilket styresystem. ok er her til kl ca 21.00
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. januar 2004 - 20:42 #8
prøv også lige simmtester.com
Avatar billede miza Nybegynder
15. januar 2004 - 21:01 #9
Hvad er dit system, og kan du chekke temperaturen..., har oplevet noget ligende, det var pga. varme.