Avatar billede fmll Nybegynder
25. november 2003 - 23:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gendanne slettede billede filer.

Hvilket recover program er det bedste til at gendanne slettede billed filer.
Avatar billede chalde Seniormester
26. november 2003 - 02:58 #1
Avatar billede ksh2002 Nybegynder
22. februar 2007 - 15:02 #2
Hej. Jeg har instaleret pc inspector og har bøvl med at få det til at køre ordentligt, menjeg har dog (tror jeg) fundet ud af hvorfor.... Det e rnemlig installeret på samme (og eneste) drev (location) som den skal genskabe data på. Er det derfor at bedst som man er igang med at genoprette filer, at programmet så pludselig fryser, og kommer med en "violation error"...? Det er nemlig skide træls at midt i at jeg genopretter samtlige billder, så går det hele i stå... det er jo temmelig tidskrævende at finde alle de billeder .... men er det fordi PC Inspector ligger på samme drev som den skal lede....?