Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 11:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forsinkelse ved indtastning

Jeg har et problem at når jeg indtaster nyt data på min hjemmeside, så er der forsinkelse på. Det er specielt slemt når jeg vil indsætte ekstra linier i tabeller vha. højreklik menuen. Jeg har set igennem alle indstillinger, men syntes ikke at jeg kan finde noget der skulle forsinke maskinen. Jeg har problemet både med Office 2000 og Office XP.
PC Specs:
AMD Athlon 2400 MHz
512 MB PC2700 RAM
Masser af diskplads.
Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 21:28 #1
Lige en lille uddybning: Det er som om at min PC "lagger" når jeg taster i Frontpage, jeg er har meget svært ved at forklare noget der er så udefinerbart. Men jeg håber meget at der er nogen der kan hjælpe mig. For det her driver mig til vanvid.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2003 - 21:33 #2
Jeg går ud fra at du bruger windows xp..
- Få din Task Manager frem ved at trykke CTRL+ALT+DEL én gang.
- Klik 2 gange på CPU.
- Gå op i menuen "Options" og vælg "Always On Top".
- Skift til Frontpage og tast
- Mens du taster, kigger i øverst i Task Manager.. den process der bruge mest cpu kraft er der..

Hvad er det for en?
Under normale omstændig hedder skulle der stå "System Idle Process"..
Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 21:38 #3
Når jeg åbner Frontpage og taster så bruger den 99 i CPU hele tiden. Så går den ned på 0 igen når jeg stopper med at taste.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2003 - 21:44 #4
hmm.. er der andre der bruger meget cpu?
Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 21:52 #5
Nej, jeg kører normalt SETI@Home, men det lukker jeg ned når jeg arbejder i Frontpage.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2003 - 21:55 #6
har du mulighed for at geninstallere frontpage/office pakken?
Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 22:00 #7
Ja, det kan godt være at det bliver sidste udvej. Men hvis det så ikke hjælper er jeg jo desværre ikke ret meget videre. Men jeg vil prøve det en af de nærmeste dage.
Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 22:09 #8
Jeg har lige siddet og prøvet nogle forskellige ting...... Og fandt ud af at det kun er på nogle sider at problemet er. Så har jeg været igang med at se var forskellen var på de sider og fandt så at der var angivet et baggrundsbillede for på en celle og en tabel, det kan Frontpage ikke lide :-(
Men Thesurfer kan du ikke skrive et svar, så vil jeg godt give dig 30 point for din hjælp.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2003 - 22:11 #9
Jeg var ikke en del af løsningen, så du napper bare pointsne selv. :)
Avatar billede hanzi1975 Nybegynder
23. november 2003 - 22:14 #10
OK, men mange tak for dine gode forslag :-)