Avatar billede abrjonline Nybegynder
22. november 2003 - 12:40 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

3d chats figurer, rum og ting i 3d studio max

Hej
Jeg er en studerende fyr som i fritiden leger med programmmet 3d studio max R5.
Jeg vil hører en af jer om i er i stand til at lærer mig hvordan man laver ting til en 3d chat i 3d studio max.
Jeg er meget interesseret i at vide hvordan man laver alle 3 ting da jeg vil havde en lille 3d chat på min hjemmeside.
Den der ved det og kan hjælpe mig med det bliver forsynet med 200 gode point.... Hvis i evt kender et sted på nettet hvor der er tutorials til lige de 3 ting eller lingende så bare svar....

Mvh
Andreas Jensen
Msn: Abrj@sol.dk
Email: Abrj@mail.dk
Hjemmeside: abrjonline.tk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. november 2003 - 12:44 #1
Du bedes øjeblikketligt stoppe med at lave link til din side og til dine mails..
jeg bad dig allerede her: http://www.eksperten.dk/spm/421498 om at stoppe med det og læse reglerne!
læs regl 2.1.6 "Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur." det samme gæler mail adresser.

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. november 2003 - 19:28 #2
rkhdk>> Slap dog af! Hvad er det forfærdentlige ved at henvise en lille link til sin egen hjemmeside eller email (MSN), når i har siden spækket med irriterende reklamer inkl. popup reklamer i forvejen?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. november 2003 - 19:33 #3
zero => De links kan kun regnes som reklame, da de intet har med spm'et at gøre, og email/MSN, hvad skal det bruges til når alle svar og hjælp skal foregå via eksperten.dk.. så derfor har email/msn og links intet at gøre her (dog undtaget de kategorier hvor man vudere design)..
og da arbrjonline allerede har fået det at vide een gang, så er der ingen undskyldning.
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. november 2003 - 19:33 #4
Har du været på www.3dmaxer.dk ? der er en masse gode tutorials om 3D Studio Max, men du kan ikke komme uden om at skulle bruge PhotoShop...
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. november 2003 - 19:51 #5
rkhdk>> Jeg troede ellers ikke I havde noget imod reklamer. På hver side er der 3 mega blinkende reklamer!!!! Desuden kan det da heller ikke passe at I vil forbyde at man bruger andre kommunikations veje end jeres forum! Hvad så hvis man giver sin tlf. nummer, vil det også bilve anset som strafbart. Tænk nu hvis man fandt på at ringe til hinanden i stedet for at bruge eksperten som kommunikations vej uuuuhhhhhh :)) Nogen gange er det faktisk mere bekvemt at hjælpe en bruger, hvis det foregår via MSN eller ICQ eller per TIF...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. november 2003 - 19:52 #6
zero => har du læst reglerne? ellers prøv det!
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. november 2003 - 19:53 #7
Jeg har skam læst reglerne, og mange af dem synes jeg er lidt noller!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. november 2003 - 19:54 #8
stadig skal de følges, uanset hvad du synes..
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. november 2003 - 19:56 #9
Whatever!
Avatar billede mismis Nybegynder
23. november 2003 - 19:11 #10
nå jeg tror ski nok at abrjonline fik lidt af et chock der

men abrjonline hvad angår dit spørgsmål
er kan du måske godt lave grafikken og figurene TIL en chat i 3dsmax, men du har stadigvæk et større codeproblem bagved
da det hele jo skal programeres op,

har du undersøgt den del endnu, da det er et væsentligt større problem end selve 3d chattens grafik.

flere har tidligere her inde spurgt angående 3d chat grafik osv
du kan prøve at bladre lidt tilbage i siderne eller søge
så finder du mange der nævner det
men 3d chat laver du jo ikke bare lige.

MVH

MIS
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. november 2003 - 22:36 #11
hvad så hvis han vil programmere det ned ?
Avatar billede mismis Nybegynder
24. november 2003 - 23:37 #12
michael k ?
hvad

hvad så hvis han vil programmere det ned ?

hvad mener du

MIS
Avatar billede abrjonline Nybegynder
27. november 2003 - 19:29 #13
hvordan kan jeg ændrer linkene?
Avatar billede osborne Nybegynder
31. december 2003 - 21:47 #14
Hej Andreas, Hvilke link tænker du på?
Avatar billede osborne Nybegynder
22. januar 2004 - 18:30 #15
Den bedste måde at lære at arbejde med 3D og modellere, animere osv. osv. er efter min mening at få noget god og sjov undervisning. Og det kan du få online (og gratis) på flere steder bl.a. www.3dbuzz.com
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:28 #16
luk