Avatar billede Per Frits Juniormester
19. november 2003 - 15:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skygger på en tabel ?

Er der mon en som har den fjerneste anelse om hvordan man laver de efterhånden NOK så berømte skygger på en tabel.
- og nej...jeg taler ikke om billeder med en "Drop shadow".

Lidt i stil med:
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=67&action=cmsview&language=da&

På forhånd tak
Per Haar.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
19. november 2003 - 15:44 #1
Hvis du kigger godt efter kan du se at det er grafik som ligger i bunden af cellen. http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/images/images/content_bund.gif

Så du skal selv lave grafiken. Og husk ikke bare at nakke DK-Hostmasters - der er copyright på! :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
19. november 2003 - 15:44 #2
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/images/images/content_bund.gif

Det er lavet med billeder, se ovenstående link. Det er bunden i center tablen
Avatar billede Per Frits Juniormester
19. november 2003 - 16:07 #3
ja, men det jeg taler om er de skygger som jeg ved kan laves på en tabel, og som LIGNER det link jeg gav :-)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
19. november 2003 - 16:14 #4
Hm.. prøv at tage et kig her: http://www.webmasterworld.com/forum83/2011.htm
Avatar billede cool_casper Nybegynder
19. november 2003 - 16:14 #5
Avatar billede cool_casper Nybegynder
19. november 2003 - 16:57 #6
Kunne du bruge det til noget??
Avatar billede miss-g Seniormester
19. november 2003 - 23:33 #7
Avatar billede joaqin Nybegynder
20. november 2003 - 06:02 #8
Hej Keyser - soze
Jeg går ud fra at du har set filmen  ...Keyser er jo Verbal kint

nok om det

Insert table

du skal nu sætte border til mindst 5
bordercolor vælger du som du har lyst

efter du har gjort det

Så sætter du musen..midt på din tableborder i højre side..meget forsigtigt!!

skriver meget forsigtigt

Højre klikker med din mus

Så for du en ny menu..frem

vælg style

så køre det bare

shadow underline og bla bla

hvad hedder skuespilleren der spillede Verbal kint???

held og lykke

mvh

Joaqin
Avatar billede claus_jac Nybegynder
28. november 2003 - 19:31 #9
Det er noget du kun kan lave i WORD og Excel. Det er ikke understøttet af nogen Standarder!! Ellers er det noget af det Cool_casper henviser til!!!

Claus
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:52 #10
Er det lukke tid?