Avatar billede dero Nybegynder
01. november 2003 - 17:06 Der er 7 kommentarer

Tekst på dillede - Program?

Hej..

Jeg søger et program hvor at man kan agive en mappe, og så tilføjer den en eller anden tekst på alle billedene..

Nogle der kender et sådan program??

Mvh
Anders
Avatar billede chili17 Nybegynder
01. november 2003 - 17:15 #1
forstår ikke helt spørgsmålet - vil du omdøbe filerne til navn1, navn2, osv ??
Avatar billede dero Nybegynder
01. november 2003 - 17:31 #2
Nej nej..

Jeg mener skriver en tekst på billeder, sådan oppe i højre hjørne eller sådan noget??

Mvh
Anders
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2003 - 18:51 #3
Det kan du med photoshop, som en batchrutine. Den nyeste version (photoshop CS) her en færdig funktion, der kan indføje copyright tekst på en hel mappe med billeder, i de ældre versioner laver du en action, det er ikke særligt svært
Avatar billede dero Nybegynder
01. november 2003 - 18:58 #4
Phaint shop pro, kan man der??
Avatar billede dero Nybegynder
01. november 2003 - 18:59 #5
Der skulle have stået:

Jeg har Paint Shop Pro. Kan man gøre det derfra??

Mvh
Anders
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2003 - 19:14 #6
Det er jeg ret sikker på at du kan, men jeg kender ikke PSP ret godt
Avatar billede chili17 Nybegynder
01. november 2003 - 19:21 #7
Mener det kun er fra og med psp8 du kan lave et script der efterfølgende kan køres som en batch