Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Point til Metal_hansen

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/420022
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:43 #1
taktaktaktak ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:43 #2
Ahh skal du virkelig have alle 30 point.....? ;-]~
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 09:09 #3
http://www.eksperten.dk/spm/413381

Rune----> du snakker om uskrevne regler *LOL*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:20 #4
ird > nå du har vist snakket med en over icq...
men var det ikke dig der ikke havde mere at sige til mig?
eller har du nu tænkt dig at sende endnu en trusselsmail til mig?
tsktsktsk get a life
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 16:27 #5
du er lidt dobbelmoralsk!!!

du snakker om uskrevne regler og tager selv point for tråde om E
ak ak
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:50 #6
ird > nu var det pågældende spørgsmål oprettet under generelt IT, sååå prøv igen!  ;P
og ja jeg tager point hele tiden - jeg er sååå glaaaad for poiiiint

jeg kan da lige forfatte et lille regnestykke som viser hvem af os to der er mest pointliderlig:

metal_hansen: 49.215 point - har svaret på 1687 spørgsmål - dvs. et gennemsnit på 29.17 point pr. spørgsmål

ird: 27.161 point - har svaret på 532 spørgsmål - dvs. et gennemsnit på 51.05 point pr. spørgsmål

Jeg synes at de tal taler for sig selv, mht hvem der går efter point, når de svarer på et spørgsmål..
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 16:56 #7
viser bare hvor klog jeg er :)mener bare at du snakker om uskrevne regler til denne bruger og så overtræder du selv en af dem! alle ved man IKKE tager point for et spørgsmål om eksperten. Men nok dialog med dig nu!

Undskyld til opretter for spam
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:00 #8
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 17:04 #9
ja du er dyyyygtig Rune
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:07 #10
ird > skal du anmeldes igen?!
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 17:12 #11
øhhh for hvad?
Avatar billede zildjian Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:19 #12
Tænk I gider
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:30 #13
Kommentar: ird
synes bare du taler ned til mig der?! og personangreb skal man jo holde sig fra herinde. Eller det er du ikke enig i?
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 17:41 #14
Jo et spørgsmål om hvordan man vil tolke det Rune, men mon ikke vi skal stoppe det her nu! Er ved at nå et latterligt punkt efterhånden!

Slutter ihvertifælde her og lader dig være fremover, så kan der da ikke opstå misforståelser igen!

Hygge til jer alle
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:42 #15
ird > TAK :-))