Avatar billede qwa Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB 1.1 PCI Kort, Fejl!

Jeg sidder her med et Olympus Camedia C-220Zoom digital kamera og et USB 1.1 PCI Kort (Da computeren er en lidt ældre udgave er det ikke i!) Men jeg har fået installeret PCI Kortet, men går jeg ind i "Enhedshåndtering" skriver den: "Pga. af en hub overførelsfejl er hubben blevet deaktiveret. Kontroller din computers kabler og enheder og genstart computeren." Hvad er der galt her? Jeg har tjekket alt, men jeg kan ikke finde nogle fejl.

/qwa!
Avatar billede bredker Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:40 #1
fjern kortet i enhedshåntering og genstart
ha din windows cd klar
Avatar billede henninga Novice
27. oktober 2003 - 21:06 #2
Og så kører du forhåbentlig Windows 98SE eller nyere.
Avatar billede qwa Nybegynder
19. januar 2004 - 17:29 #3
Der gik lige lidt længere tid end beregnet før der kom et svar...
Men jeg har nu prøvet at fjerne og installere det et par gange og jeg har hentet nogle nye filer fra nettet som er nyere end dem der er på cd'en, men det virker stadig væk ikke den kommer med den samme fejl hver gang jeg har installeret det igen... "Pga. en hub overførselsfejl er hubben blevet deaktiveret. Kontrollere kabler og enheder og genstart computeren" Selvom den skriver her at den er deaktiveret står den ikke til at være deaktiveret inde i fanebladet for hub-rod'en.....

/qwa!
Avatar billede henninga Novice
19. januar 2004 - 22:49 #4
Hvilken Windows version kører du med ???
Avatar billede qwa Nybegynder
08. februar 2006 - 19:58 #5
lukker...