Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt problem

Hej

Jeg har nu fået min hjemmeside op og køre og fået det hele til at virke - troede jeg.

I min menu til venstre virker alle knapperne som de skal - lige indtil jeg trykker på forside knappen så er der ligepludselig ikke nogle af de andre der virker. Forside knappen er bare linket så den skal vise det der er i mainframe . Er ved at få grå hår i hovedet..
Håber der er nogle der kan hjælpe

http://thomas-k.homepage.dk/
Avatar billede popsy Novice
25. oktober 2003 - 21:18 #1
Hmm, der er ingen af linkene i menuen der virker her?
Avatar billede popsy Novice
25. oktober 2003 - 21:18 #2
undtagen gæstebogen
Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:20 #3
Ingen.. Der skulle helst være dem under "lucas" der skulle virke.
Er du kommet til at trykke på forside knappen for så virker det nemlig ikke?
Avatar billede popsy Novice
25. oktober 2003 - 21:30 #4
Hmm, ja jeg kan godt se hvad du mener. Lidt pudsigt, for hvis jeg i stedet bruger http://thomas-k.homepage.dk/index.htm som adressen, sker det ikjke, uanset hvor tosset jeg trykker på forside.

Jeg er blank
Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:31 #5
Jeg lader den lige stå lidt og håber der er andre der kan hjælpe!
Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:40 #6
Jeg har kaldt min startside home istedet for index og nu virker det hele. Så jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:42 #7
Dit tidligere problem med billederne i bogen er ikke gået så godt, du skal huske på at en anden opløsning giver nogle andre positioner på dine layers i forhold til baggrunden.

http://www.bojohansen.dk/eksperten/418740/
Avatar billede enchant Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:37 #8
Hvad kan man så gøre ved det?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. oktober 2003 - 11:48 #9
Man kunne evt. lave et table hvor man lægger billedet af bogen ind i, og så lægge dit layer oven på det table hvor du så definere layerets position efter tablets øverste højre hjørne
Avatar billede enchant Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:20 #10
Hmm - for lige at skære det ud i pap, så har jeg gjort følgende:
Indsat en table og indsat image af bogen heri. Dernæst har jeg indsat et layer oven på bogen og indsat et image af de små billeder i det layer. Dernæst har jeg ført det layer indeholdt billedet op i tablets øverste højre hjørne og dernæst via tallene (i properties)defineret layerets position. Men men men - når jeg preview'er, ligger layeret forkert! Hvad er gået galt?