Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 12:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billede vil ikke vises!!

Hej

Jeg har nu siddet og nørklet lidt med min hjemmeside og har en ret irreterende problem.
http://thomas-k.homepage.dk/

Jeg har lavet en menu i venstre frame men der er en af knapperne den ikke vil vise.
Den rigtige fil skulle ligge på serveren,det hele skulle være gemt rigtigt. Men jeg har så prøvet at flytte rundt på nogle af knapperne og så er det bare en af de andre knapperne der ikke viser sig. Der er hele tiden en knap der ikke vil vises.
Jeg har brug for lidt hjælp.

På forhånd tak
Avatar billede double-g Juniormester
25. oktober 2003 - 13:05 #1
har du prøvet at skifte "æ"et i gæstebog%20knap up med et "ae" ??
generelt er det ikke godt med danske bogstaver i filnavne.
Avatar billede double-g Juniormester
25. oktober 2003 - 13:08 #2
Iøvrigt skulle du også prøve at undgå store bogstaver i filnavne. Det kan også give ballade.
Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:22 #3
Jamen det virker jo nu efter jeg har skiftet æ ud med ae.
Men hvis du skal have point skal du lige lave et svar til mig og ikke en kommentar!
Avatar billede double-g Juniormester
25. oktober 2003 - 14:31 #4
Så laver jeg lige et svar, når nu du insisterer. :-)
Avatar billede enchant Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:44 #5
Så er der point til dig.
Avatar billede double-g Juniormester
25. oktober 2003 - 14:59 #6
Takker :-)