Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Model til hjemmeside

Ved godt det virker en smule dumt. Men jeg står virkelig og har brug for en HP. Ikke noget speciel fancy. Subject: udlejning af et hus i Italien. Et navigationspanel indholdende: Galleri, kontakt, information, rutebeskrivelse, priser.
Hjemmesiden skal egentlig bare være en model, så jeg selv kan adde billeder, tekst etc.

På forhånd tak
Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:07 #1
Hjemmesiden er til udelukkende privat brug. Bare lige for at få det på det rene
Avatar billede perj Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:24 #2
Hvorfor ikke bruge de skabeloner der i forvejen ligger i FP.?
Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:26 #3
Ikke lige stilen... Hjemmesiden skal helst være klar til brug. Er ikke lige en ørn til det.
Avatar billede perj Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:28 #4
Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:30 #5
men nej det er ikke lige 200 point værd det der kammerat. Du må komme op med noget bedre
Avatar billede perj Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:33 #6
Ingen har bedt om point, men hjælp dig selv:-(
Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:34 #7
hvorfor? Jeg har ikke brug for at vide hvordan man laver en hjemmeside. Jeg har bare brug for en!
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2003 - 23:46 #8
lige som alt andet i verden er hjemmesider heller ikke gratis... Skal du bruge en hjemmeside kan jeg se 4 muligheder;

- lav den selv... (hvis du ikke gider eller ikke har lyst er det selvfølgelig lidt svært)

- søg efter en template på nettet... (google.com er nu engang rigtig god - første søgning gav fx www.freewebtemplates.com)

- betal dig fra det... (jeg _kan_ ikke forestille mig det kan blive så forfærdelig dyrt igen da det trods alt ikke er det store - og selvom den er til privat brug er den alligevel kommerciel da du i sidste ende formentlig vil tjene på.)

- vent på at en vil lave den gratis... (svær mulighed også - dem der _kan_ lave hjemmesider koster)
Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:47 #9
og det forventer du at jeg gir dig 200 point for? Meget kvalificeret svar må jeg sige. dream on boy.
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2003 - 23:51 #10
jeg har ikke sagt at jeg skal have 200 point for - jeg gav et svar da det er hvad jeg ser som løsningen da du ikke kan få alt gratis her i livet...

og lige en enkelt ting til - ingen her har talt ned til dig eller på anden måde generet dig, så hold venligst en lidt mere sober tone
Avatar billede sendell Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:59 #11
tonen er sober. kunne jo være der var mennesker ude i verden der var lidt mindre kapitalistiske end dig... Der måske ville hjælpe en fyr det ik har midlerne selv
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2003 - 00:02 #12
hvis man har penge til at købe et sommerhus i italien - har man så ikke også penge til en hjemmeside?

Men jeg går ud fra at du ikke er kapitalistisk så - derfor går jeg ud fra at du lejer dit sommerhus ud gratis og så vil jeg da egenlig gerne leje det en 2-ugers til næste sommer?
Avatar billede sendell Nybegynder
25. oktober 2003 - 00:05 #13
det her indlæg handler ikke om kapitalisme, men om at jeg mangler hjælp. Og nej jeg har ikke lige flere tusinde kr til en hjemmeside!
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2003 - 00:11 #14
det var dig selv der ledte det ind på kapitalisme ;)

som i mit første svar - jeg oplever meget meget sjældent at folk herinde vil lave hele hjemmeside udelukkende for point. Det handler ikke om kapitalisme, men udelukkende om at folk der kan deres kram gerne vil have lidt for at yde denne service ligesom det garanteret heller ikke er gratis at leje et sommerhus.

Er penge helt og aldeles udelukket, så er mit forslag stadig at du leder på fx google efter gratis templates - der kan faktisk være nogle ganske udemærkede imellem.
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
25. oktober 2003 - 06:02 #15
Du kan også overveje at kigge på www.surftown.dk - der kan du let komme i gang med en hjemmeside.
Avatar billede fifafrazer Nybegynder
15. november 2003 - 12:22 #16
Jeg vil godt lave den for dig, hvis du er villig til at give noget for det. Kontakt mig på peterbj2000@yahoo.dk, hvis du er interesseret.
Avatar billede haren Nybegynder
20. november 2003 - 19:55 #17