Avatar billede illdisposed Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tabeller og at min website skal blive i samme støre

Hej

Jeg har Problemer med tabeller og at min website skal blive i samme støre størelse, alt efter hvilken opløsning man ser sin browser i ??

Nogle der har en url med en brugsanvisning :) ???
Avatar billede ak17 Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:59 #1
prøv hos www.html.dk
Avatar billede illdisposed Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:01 #2
Jeg bruger jo DREAMWEAVER
Avatar billede illdisposed Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:01 #3
Eksperten : Programmer : HTML Editorer : Dreamweaver :
Avatar billede ak17 Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:09 #4
Efterlyste du ikke et sted hvor du kunne få hjælp ? Det kan du der !
Avatar billede illdisposed Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:14 #5
Jeg skal jo bruge en Tutorials til dreamweaver og hvordan man laver tabeller. Jeg gider ikke til oprette bruger navn og så spørger der inde. Der da nogle der ved der her På exp.dk
Avatar billede ak17 Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:17 #6
Der er en ganske god tutorial derinde om hvordan man laver tabeller med HTML, men hvis du skal lave det i dreamweaver uden at bruge koder er det da bare at trykke på tabel ikonet og så angive hvor mange rækker og kolloner du skal have. Og vælg bredde i % i stedet for pixels, så tilpasser tabellerne sig siden
Avatar billede illdisposed Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:18 #7
Avatar billede illdisposed Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:18 #8
Jubii fant noget :)) Ellers tak du