Avatar billede spykiller Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

print fra excel

Så vidt jeg husker kan man i vb6 bare skrive

Printer.print "Test"
printer.enddoc

også printer den en side ud

Jeg for en fejl hvis jeg skriver det i den kode som man kan lave i excel's vb kode

Kan man ikke printe på sammen måde?

Jeg skal nemlig også bruge det med at sætte x og y

Håber at jeg er til at forstå
Avatar billede bak Seniormester
18. oktober 2003 - 13:31 #1
Nix, det kan man ikke. Objectet Printer findes ikke i excel VBA.
Der er nok andre metoder, men så skal du beskrive lidt bedre, hvad du vil have printet.
Avatar billede spykiller Nybegynder
20. oktober 2003 - 15:06 #2
Ok, jeg prøver !

Det er fordi jeg har sådan nogle blokke fra De Grønne Bude liggene som man skal udfylde.

Så ville jeg jo gerne bare lægge sådan en lap i printeren også så få EXCEL til at udfylde den efter en adresse i et felt i arket

Så er det jo bare det med at få indstillet X og Y sådan så den skriver det i de rigtige felter.

Jeg vil selvfølgelige gerne give flere point for en god løsning :-)
Avatar billede mvm Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:09 #3
hej bak.

jeg har et excel-regneark hvor jeg benytter funktionen

me.printout

det kører - prøv.

mvm
Avatar billede spykiller Nybegynder
22. oktober 2003 - 11:17 #4
Tak mvm