Avatar billede k-man Nybegynder
30. august 2003 - 15:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC højtalere eller anlæg?

Hey eksperter!

Jeg var ude for i går at skruge højt op for mine højtalere, og det lød ikke lige så fedt igen, desværre! Så jeg ville høre om der er nogle der anbefale nogle gode højtalere til min PC? Eller om jeg skal gå over til anlæg? Mit lydkort er okay, så det kan vel trække en del? Det er et SoundBlaster Live! Player 5.1..
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 15:49 #1
Den bedste lyd vil altid komme fra et anlæg. Selv de dårligste anlægs højtalere er i de fleste tilfælde bedre end selv de bedste computerhøjtalere. Jeg plejer at anbefale folk at bruge en gammel forstærker eller et gammelt anlæg til deres computer.
Avatar billede k-man Nybegynder
30. august 2003 - 16:05 #2
Okay, tænkte jeg nemlig også på. Og det skal forresten lige siges at det skal bruges til at spille højt musik på.
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 16:11 #3
Så er anlæg jo det helt rigtige.
Mange tak for point.
Avatar billede k-man Nybegynder
30. august 2003 - 16:20 #4
Okay.. Så må jeg se om jeg ikke kan finde et, et sted!
Selv tak :)