Avatar billede bd Nybegynder
20. august 2003 - 08:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login til Exchange server

Hej
Vi har en klient med Win XP. serveren er SBS Win2000. Klienten kan login til serveren kan gøre alt men kan ikke åbne sin emails. hvis hun logger på netwærket fra en anden maskine kan hun godt se sin mail. Andre klienter kan godt se deres mail fra den maskine hun ikke kunne se sin mail.
Er der nogen der har en god idea hvad det kan være?

Tak
Avatar billede frewald Nybegynder
20. august 2003 - 09:08 #1
Hvilken fejl kommer den med - og hvonår? Du har vel checket mailserver navn og brugernavn?
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. august 2003 - 09:42 #2
Det kan være ne fejl i den lokale profil på den maskine hus sidder på,b Prøv at logge på som lokal administrator og slet hendes lokale profil, lad hende derefter logge på så en ny profil hentes ned fra serveren
Avatar billede bd Nybegynder
21. august 2003 - 14:23 #3
Fejlen var i lokale profilen. Tak for hjælpen. bufferzone får alle point.