Avatar billede nixon Juniormester
04. august 2003 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ændre flag farverne på EKSPERTEN

Ikke fordi jeg vil gøre det til et problem, at jeg er svagt seende eller nærmest blind, når det kommer til "lukket" eller "spørgsmål uden svar" flagene ..  men det kunne havde sin fordel hvis i ændret farven på flaget "ikke besvaret spørgsmål" til andet end grøn, da den ligger for meget over i den blå .. og så skal man jo heller ikke glemme at størstedelen af de farveblinde i Danmark, er blå/grøn farve blind ..

Kan godt forstå at i benytter den blå til spørgsmål der er besvaret og lukket, men mon ikke det ville være en god ide at ændre den anden til gul, lilla, sort ?? ..

En anden ting som ville gøre det letter for mig "sikkert også andre", ville være hvis i indførte en ekstra linie under min konto hvor der stod: Åbne spørgsmål stillet af dig.

Tjaa.. bare en af disse "efter min mening" fantastiske ideer, ville gøre at jeg letter kunne lukke de spørgsmål som ikke har modtaget et svar.
Avatar billede snowball Novice
04. august 2003 - 14:55 #1
Mht. "åbne spørgsmål stillet af dig" så kan du allerede i dag finde den information - http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=nixon&option=22

Inde under din konto vælger du "Spørgsmål oprettet af dig". Derefter klikker du så på @'et for at sortere spørgsmålene. Nu vil de åbne spørgsmål (altså dem der ikke er accepteret) stå øverst.

Snowball
Avatar billede fromsej Praktikant
04. august 2003 - 16:55 #2
Det lyder da som et indgreb der er nemt at lave, så hvorfor ikke bare gøre det.
Evt. lave flagene lidt større med det samme.
Avatar billede nixon Juniormester
10. november 2003 - 21:01 #3
mener ellers stadigvæk at det er en god idé  ..  en anden kunne være et tæller der løb op, så ledes at man "hver gang man ville lave et spørgsmål/indlæg" blev gjort opmærksom på at man havde xxx spørgsmål åbne ..