Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
16. juni 2003 - 08:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bcc: feltet mangler

Hvordan får jeg sat BCC feltet ind i mine mails?
Jeg har i min outlook kun TIL og CC feltet synlige.
På forhånd tak
Pjuske
Avatar billede benny.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 09:00 #1
Når du har en mail åben, vælger du Vis (view) - BCC Felt (BCC field).
Avatar billede schaefner Juniormester
16. juni 2003 - 09:11 #2
Eller: View >> All headers
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
16. juni 2003 - 09:14 #3
Hm - under VIS har jeg ikke den mulighed. Jeg kan klikke på Værktøjslinier, men BCC er ikke at finde nogen steder. Har du et andet forslag?
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2003 - 09:22 #4
åbne en ny mail, under vis er der to pile ned klik på dem oh bcc vises hvis det er outlook.
hvis det er outlook express, ny meddelelse - vis - alle brevhoveder
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
16. juni 2003 - 09:46 #5
Ja, det er Microsoft Outlook jeg har (XP) men hvis jeg klikker på "VIS" og også på de to pile nedad, så dukker der stadig ikke BCC op. Jeg har Fodnoter, værktøjslinie, zoom, lineal, sidehoved og lign. Men ingen BCC
Avatar billede mile Juniormester
16. juni 2003 - 10:04 #6
Jeg tror at det fordi du har Word på som epost editor - Prøv at gå i Funktioner- Indstillinger - postformat - fjern de 2 mærker ang. Word som editor. Prøv derefter at åbne ny mail, og gå i menuen Vis, som Benny skriver, og klik på BCC.
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. juni 2003 - 10:06 #7
I OE XP tastes F1 og hjælpen fremkommer. Under Index indtastes bcc, og fluks får man følgende hjælp:

Sådan sendes en e-mail

Klik på knappen Opret meddelelse på værktøjslinjen.
Skriv e-mail-navnet på hver modtager i boksene Til eller Cc, og adskil navnene med et komma eller semikolon ( ; ).
Hvis du vil tilføje e-mail-navne fra adressekartoteket, skal du klikke på ikonet for adressekartoteket i vinduet Ny meddelelse ved siden af Til, Cc og Bcc og derefter vælge navnene.

Hvis du vil bruge boksen Bcc, skal du klikke på Alle brevhoveder i menuen Vis.

Skriv en titel på meddelelsen i boksen Emne.
Skriv meddelelsen, og klik derefter på Send på værktøjslinjen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juni 2003 - 10:07 #8
har du prøvet en Repair af Officepakken?
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
16. juni 2003 - 10:29 #9
jeg har lyst til at give jer alle point for jeres flinke måde at være det på, men ser, at jeg kun kan give det til 1 person. Alle har i jo været med til at hjælpe mig, men det der fik mig kørende var svaret fra mile og derfor har jeg givet ham/hende point. Tusind tak.
Avatar billede mile Juniormester
16. juni 2003 - 10:58 #10
Takker.
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. juni 2003 - 11:00 #11
Helt OK. Jeg læste forkert og svarede på dit spm. i forhold til Outlook Express *beklager*.

JP