Avatar billede ahumle Nybegynder
05. juni 2003 - 11:20 Der er 4 kommentarer

Problem med skriftstørrelsen i min browser

Hey

Har netop haft min 10 måneder gamle niece på besøg, hvilket efter lidt hamren på mit tastatur resulterede i at skrifstørrelsen i min browser og få andre steder er blevet stor.

Normalt ændrer man dette under 'Appearances' > 'Font size' men her står der at den er 'Normal', hvilket den også er i de normale windows vinduer og på de fleste sider i browseren. Men den er stadig stor på en del andre sider.

Hvordan får jeg min normale skriftstørrelse tilbage?

Med venlig hilsen

ahumle
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. juni 2003 - 11:36 #1
Ikke at jeg tror det hjælper, når du har tjekket "Font size", men prøv at se om det hjælper, når du holder CTRL tasten nede mens du scroller på hjulet på musen. Det er en genvej til "Font Size", så jeg tror ikke det nytter meget, men det er da et forsøg værd.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 16:37 #2
Hvis du står f.eks. her på eksperten går op i Vis - tekststørrelse og vælger f.eks. mellem skulle du få det til at virke.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. juli 2003 - 15:16 #3
Fik du det løst? så skal der lukkes, ellers må du jo komme igen.
Avatar billede tiger_dk Mester
04. januar 2007 - 11:09 #4
du skal også have det her lukket, det er også meget gamlet ! Fik du det løst ?