Avatar billede tl Nybegynder
29. maj 2003 - 16:07 Der er 3 kommentarer

Kan man ikke få XSLT til at disregarde?

Jeg har et problem når jeg loader min XSLT, som jeg har dannet udfra et HTML dokument. HTML er ikke XML og giver fejl ved load af XSLT.

Kan man ikke få XSLT processoren til at loade, uden at lave et tight type check på om XSTL/HTML er i korrekt XML?
Avatar billede atoft Nybegynder
02. juni 2003 - 09:38 #1
Nej den forventer et wellformed xml document. Den skal jo kunne sikre et wellformed xml output.
Avatar billede janegil Nybegynder
13. juni 2003 - 10:27 #2
Jeg tror kanskje du kan bruke http://tidy.sourceforge.net/ til å lage gyldig xhtml fra html input?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
03. juli 2003 - 16:16 #3
Du skal huske at skrive din html med små bogstaver og så skal du deffinere alle dine attributer med attributtagen.. f.eks: <xsl:attribute name="href">http://www.minside.dk</xsl:attribute> Alternativt kan du jo putte din html ind i dit xml-dokument og kalde det derfra.. Så kan du lave ligeså tosset html som du har lyst til..