Avatar billede running_fast Nybegynder
15. maj 2003 - 18:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

McaFee blokerer for P3

Hej,
Jeg har opdateret min MediPlayer til V.9.0 Hvilket nu giver nogle problemer...

Naar jeg prover at koere DR P3 (alle DR stationer) melder min firewall om "newtear attack" (naar MediaPlayer begynder paa "buffering") - det skal siges at mange andre stationer (b.la. Voice) koerer uden probs.

Slaar jeg firewallen fra foer jeg starter P3, starter radioen som den skal - saetter jeg den til under udsendelsen, blokerer den med det samme.

Hvad skal der goeres ?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. maj 2003 - 19:14 #1
Hvad hvis du bare kører P3 direkte fra Dr.dk?
Avatar billede running_fast Nybegynder
15. maj 2003 - 19:25 #2
nops - samme problem, naar jeg bruger deres afspiller.
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. maj 2003 - 19:45 #3
Avatar billede running_fast Nybegynder
15. maj 2003 - 21:30 #4
perhaps>
det er ikke definationen paa newtear jeg soeger - jeg er jo netop sikker paa at DR ikke 'angriber' mig ;)
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. maj 2003 - 22:34 #5
oh! Ser jeg nu. Havde misforstået spørgsmålet, sorry!
Avatar billede serverservice Praktikant
28. maj 2003 - 21:27 #6
Jeg dog ikke mcafee, men ved fra norton at.
1. Du kan slå scriptblocking fra hvis det er det som spærrer  elll
eller Under exclusions kan du vælge hvilke filtyper der ikke skal scannes... Ved ikke helt om det kan bruges
Avatar billede running_fast Nybegynder
29. maj 2003 - 18:18 #7
hm, kan desvaerre ikke finde tilsvarende i McaFee...
Avatar billede running_fast Nybegynder
22. juni 2003 - 17:17 #8