Avatar billede zipolo Nybegynder
13. maj 2003 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

er jeg sej???

er jeg???
Avatar billede -master-d- Nybegynder
13. maj 2003 - 16:49 #1
Nope. Du kan da ikke tro man bare får lavet en tysk stil sådan uden videre. Så må du da rende ind på opgavecentralen. Dette er et IT-Forum.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
13. maj 2003 - 16:50 #2
Iøvrigt er det da laterligt at oprette spørgsmål som ingen alligevel gider at høre på.... :S
Avatar billede tuctoh Nybegynder
13. maj 2003 - 16:52 #3
indlægget er anmeldt.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. maj 2003 - 16:53 #4
zipolo>>Lad være med at oprette disse tåbelige spørgsmål, samt nogle af dine kommentarer i spørgsmål som jeg er stødt på.
Læs i stedet reglerne og vores FAQ, så du ved lidt mere om hvad Eksperten står for, og skal bruges til.
Det eneste du får ud af din opførsel er enten en advarsel eller deaktivering, samt at ingen gider hjælpe dig når du står med et problem.
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede zipolo Nybegynder
13. maj 2003 - 16:55 #5
.
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. maj 2003 - 17:45 #6
Hold venligst sådanne indlæg væk fra eksperten.dk, du er velkommen til at stille spørgsmål omkring IT som er det eksperten er beregnet til.

Eksperten er et seriøst forum hvor vi ikke gider se på den slaks sprøgsmål.

eagleeye / CoAdmin