Avatar billede florint Nybegynder
12. maj 2003 - 12:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen Liveupdate mere...?

Hejsa,
Jeg har et problem med min Norton Internetsecurity. Når jeg kører Liveupdate får jeg besked om at filen er ødelagt, og hvis jeg vil installere den så skal jeg køre liveupdate en gang mere ????
Har prøvet at afinstalere programmet helt, og installere det igen igen, Samme fejl. Betalt version, udløber først til næste år !
Er der nogen der kender problemet ?

På forhånd tak
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. maj 2003 - 15:24 #1
Ja, når der først er gået ged i den skal det afinstalleres fuldstændigt for igen at kunne installeres korrekt.

Gå i tilføj/fjern prg.
Fjern
Nu er det bare lige sådan at det ikke er alt som bliver fjernet, og derfor at du har problemer. Du skal nu ud i regedit og fjerne alle rester:

Start
Kør
Skriv : regedit
OK
Gå i Rediger
Søg
Skriv: Norton
Find næste
Delete den nøgle som findes
Find næste (f3)
Delete

Gå ud af regedit

Sådan fortsætter du til der ikke er mere at fjerne.
Nu kan du installere igen ren ny version:)
Avatar billede florint Nybegynder
13. maj 2003 - 06:10 #2
Hej
Tak for svaret. Lige et enkelt spørgsmål mere. Fjernes det hele ikke hvis man bruger cd´en til at afinstallere med ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. maj 2003 - 08:28 #3
Nej det gør det ikke, der vil altid ligge en masse smårester og flyde. Derfor denne metode som er stensikker til total oprydning.

Takker for point:)