Avatar billede fox2001bs Nybegynder
03. maj 2003 - 11:26 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Solidworks Photoworks eller Animator tutorial

Hejsa Eksperter!

Nogle der kender en side hvor man kan finde tutorial til Solidworks Photoworks eller Animator.

/Fox
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. maj 2003 - 11:32 #1
Ja, du kan bare søge på google.com med søgestrengen PhotoWorks + tutorials

7per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. maj 2003 - 11:33 #2
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2003 - 12:55 #3
Teamworks har lavet en vidensdatabase til feks solidworks.

Dog skal du registre dig samt have en gyldig licens, men det har du jo sikkert, så prøv det :)

Efter sigende skulle den være okay, ved det dog ikke selv da jeg ikke selv arbejder med solidworks :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2003 - 12:55 #4
Et link ville nok være lækkert også ;) http://www.teamworks.dk/support.html
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
03. maj 2003 - 14:27 #5
Teamworks er mit kursus sted og de har og masse af bøger men synes de er sværer at forstå :(
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2003 - 15:37 #6
hehe okay, også bare et sted jeg fik foreslået af en kammerat der bruger programmet.
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
03. maj 2003 - 16:08 #7
Okay :)

Hvad tegninger din kamerat i Solidworks???
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2003 - 16:13 #8
han bruger det kun til hygge, da han fik arbejde her lige før jul hvor de bruger Inventor. Så tror ikke det bliver til så meget solidworks mere.
Du kan besøge ham her hvis du har lyst til at kontakte ham, måske han er intresseret i at hjælpe dig igang. www.reneandersen.dk når hans side kommer online. Ellers kan du prøve at kontakte ham på ICQ 43469984
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
03. maj 2003 - 18:14 #9
okay snakker med ham :)

Hvilke CAD programmer bruger du??
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2003 - 18:32 #10
Jeg bruger AutoCad det er sådan set det eneste ;)
Avatar billede snebolle Nybegynder
03. maj 2003 - 18:39 #11
Hej, jeg er ham michael-k snakker om. Hvis du har nogle spørgsmål omkring solidworks så skal jeg prøve at hjælpe dig.
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
07. maj 2003 - 09:19 #12
michael-k har du også ICQ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. maj 2003 - 09:25 #13
ja men har ikke lige nummeret her, men snakker nok med snebolle når jeg kommer hjem, så kan jeg få dit nummer af ham..!!! :)