Avatar billede ostechristian Nybegynder
26. april 2003 - 15:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kazaa lite

Jeg har hørt at TDC og APG leder efter kazaabrugere for at give dem bøder, men er det ikke nået med at kazaa lite ikke kan spores? Hvad er godt andet end kazaa?
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 15:49 #1
Bare brug kazza lite og slå sharing with other users fra...
Avatar billede popsy Novice
26. april 2003 - 15:49 #2
Hmmm...Alt kan spores, lad være med at bryde loven, så gi'r det jo ikke problemer vel!? :)
Avatar billede jankovich Nybegynder
26. april 2003 - 15:49 #3
Gør det det lovligt?
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 15:52 #4
Nej... Men de tager kun dem der deler/udbyder, ikke dem der bare downloader... Og jeg tror da heller ikke de har fanget nogen med kazza lite endnu... Ellers kan du sætte en free proxy op på den:O)
Avatar billede ostechristian Nybegynder
26. april 2003 - 15:53 #5
Finder de ikke en når man er i gang med at downloades?
Avatar billede popsy Novice
26. april 2003 - 15:54 #6
Stop så her, der skal ikke gives instrukser i at bryde loven på Eksperten!
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 15:54 #7
Hvorfor slå sharing fra ? Er det ikke hele idéen med fildelingsprogrammer ??
Tænk hvis alle gjore det, for ikke at blive snuppet
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 15:54 #8
ostechristian>> De finder dig hvis de vil !
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 15:55 #9
Jeg tror deres metode er at søge på feks. tv2 som kun danskere har, og viser other files from same user, hvis der meget får de fat på din ip... Det kan de jo ikke hvis du ikke deler noget...
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. april 2003 - 15:55 #10
donwang>> "Men de tager kun dem der deler/udbyder, ikke dem der bare downloader" - er du nu også sikker på det ?
Altså hvis der ikke er nogle som downloader vil
der jo heller ikke være nogle som uploader.
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 15:56 #11
phatlasse! Så må folk i andre lande, og folk under en anden proxy jo dele...
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. april 2003 - 15:58 #12
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 15:58 #13
donwang>> Måske... men tanken med disse programmer er vel at dele, ikke bare at suge.....
Jeg tænker sådan mere principielt.
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 16:00 #14
Nej, jeg er ikke 100% sikker på noget... Men jeg tror ikke der er overskud til at undersøge andre end dem der deler, og de undersøger kun dem fordi de er de vigtigste at få fat i...
Avatar billede ostechristian Nybegynder
26. april 2003 - 16:05 #15
Hvordan slår man sharing with other users fra?
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 16:07 #16
Options-> kazza-lite options-> traffic... Her kan det så gøres...