Avatar billede olezen Nybegynder
17. april 2003 - 00:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lukkede spørgsmål

Jeg ville lige foreslå at man fik lavet en funktion hvor man kunne se hvilke af sine egne spørgsmål der ikke er lukket. lige som den under konto hvor man kan se hvilke spørgsmål der er lavet af en selv. så er der ingen undskyldning for "glemme" at lukket et spørgsmål. det kan godt være denne funktion findes, men så sig lige hvor :D
Avatar billede lrd Nybegynder
17. april 2003 - 00:44 #2
God ide.
Avatar billede olezen Nybegynder
17. april 2003 - 11:55 #3
n0rmality --> jeg kan med min bedste vilje ikke,(uden at åbne alle spørgsmål),se om de er åbne eller lukkede
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 13:00 #4
olezen> du kan jo altid se ude til venstre om du har point ude - det er da en god rettesnor at gå efter :)
Avatar billede olezen Nybegynder
17. april 2003 - 14:02 #5
John stigers --> du siger noget var ik lige klar over det,( er rimelig ny herinde)men hvis man nu har en million(overdrivelse fremmer forståelsen) ? i gang er det jo lidt dumt at bladre igennem alt det der.
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2003 - 15:54 #6
olezen : Flagene har følgende betydning:
Grønt - spørgsmål åbent og ikke besvaret.
Gult - spørgsmål åbent men svar lagt - dog ikke accepteret.
Blå - besvaret, og svar accepteret. Spørgsmål lukket.
Ved hurtigt at skimme din liste kan du altså se, at du har 2 åbne spørgsmål og hver af dem er besvaret. :)