Avatar billede doodoo Novice
04. april 2003 - 08:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

spm væk IGEN ??!!!!???!!!!

Hey hey..

Jeg ved ikke med jer, men jeg er godt træt af at exp.dk skoder.
Jeg kan ikke spm hvis jeg går ind i kategori oversigt.
Det er nu 3. gang på 2 måneder og det er jeg godt træt af..

En admin der læser dette? Så synes jeg gerne du må rette det så jeg kan bruge exp 100% igen.

Takker på forhånd
//Kenneth
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. april 2003 - 09:30 #1
Jeg har nu ikke nogen problemer med E...

Hvilke spørgsmål mangler du, og hvad mener du helt præcist med: "Jeg kan ikke spm hvis jeg går ind i kategori oversigt" ??

Lidt mere beskrivelse vil være fint - det kan jo være en indstilling eller lign...

/J
Avatar billede doodoo Novice
04. april 2003 - 09:38 #2
Nej, jeg skrev en mail til dem i går og det er ordnet nu...