Avatar billede hanne-rk Nybegynder
03. april 2003 - 14:28 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Tilmeld MANGE steder på een gang ?

er der nogen der kender et godt sted at tilmelde sin hjemmeside, hvor man automatisk bliver tilmeldt MANGE søgemskiner ?

bedste bud giver 60 point
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2003 - 14:29 #1
Du bør ikke gøre dette. her kommer forklaringen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 14:30 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 14:31 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2003 - 14:32 #4
For det første kan det ikke betale sig:

Du vil opdage at størstedelen af den trafik du får kommer fra max 3 søgemaskiner. Autosubmitterne er ikke effektive nok og vil give dig en dårligere placering i de vigtige søgemaskiner end hvis du gør det i hånden. Ende resultatet hvis du bruger den slags tjenester er at du får meget mindre trafik end du ellers ville få.

For det andet tilmelder disse autosubmittere ofte til uhensigtsmæssige søgemaskiner, der videresælger din e-mail adresse til spammere, hvis ikke servicer direkte vidersæller den. Resultatet ender derfor ofte med at du ikke får noget videre trafik, men masseraf spam mail du ikke kan bruge.

Du bør gøre følgende:
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2003 - 14:34 #5
Find først ud af hvad din målgruppe er og hvilke søgemaskiner denne målgruppe typisk anvender.

Find derefter ud af hvilke søgeord derer relevante og realisteske for dig og dit site.

Optimer derefter dit sit til disse søgeord og søgemaskiner og tilmel derefter omhyggeligt til de max 10 søgemaskiner der giver resultat. Det tager ikke ret lang tid, men effekter kan være enorm
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
03. april 2003 - 15:53 #6
->bufferzone
hvilke søgemaskener ville så være at foretrække ?
Hvilke er de 10 mest benyttede i norden og tyskland ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2003 - 15:56 #7
Det kommer lidt an på din målgruppe. Der er nogle generelle og nogle lokale/nationale.

De kunne bl.a. være

Norden:
Google, Alltheweb (fast), MSN, (opasia, kvasir) jubii, yahoo, altavista

Tyskland:
Isæa fireball.de, men der er flere. Jeg finder lige nogle links til dig om danmark og tyskland
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
03. april 2003 - 16:09 #9
:-( de kræver password
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2003 - 16:31 #10
Ok det har jeg selvfølgelig.

Det er gratis at tilmelde sig og sitet er et af de bedste internationale fora på internetmarkedsføring. Du kan roligt registrere dig der er ingen spam, men masser af gode informationer