Avatar billede petersol Nybegynder
23. marts 2003 - 20:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

afvikling af dvd - lyden er mangelfuld.

Under afvikling af dvd undervisningsmateriale har jeg problemer med lyden. Det er ligesom lyden mangler når mit dvd drev går ned i omdrejninger.
Andre gange skriver systemet en fejlmeldning om en start.exe fil...? Hvad er mon galt?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
23. marts 2003 - 20:38 #1
hvilket dvd program bruger du til at afspille dine dvdfilm med?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
23. marts 2003 - 20:40 #2
ellers så prøv at opdatere dit lydkort og dit program der afspiller dine dvdfilm med
Avatar billede petersol Nybegynder
24. marts 2003 - 19:20 #3
Jeg bruger Quicktime 4.1.2+ som dvd producenten anbefaler.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
25. marts 2003 - 00:19 #4
fik du løst dit problem?