Avatar billede lob22 Nybegynder
15. marts 2003 - 13:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Refill-Olivetti Artjet 22

Olivetti Artjet 22
Jeg har netop købt refill+kit, og min printer er selvfølgelig ikke nævnt i manualen. Jeg ville gerne, om nogen kunne hjælpe mig med proceduren. Mere specifikt:
Jeg ved ikke, hvor disse huller skal bores.
Mvh. Lene.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2003 - 14:25 #1
Du burde nok lukke her , og oprette spørgsmålet i den rette kategori.*S*
http://www.eksperten.dk/kat/39/
Avatar billede lob22 Nybegynder
17. marts 2003 - 12:57 #2
Hvordan sletter man et indlæg?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 14:50 #3
Det har du gjort , ved at acceptere et svar er spørgsmålet nu lukket.
Man kan stadig kommentere , men der er ingen grund til at kigge , da det jo er besvaret.*S*
Avatar billede lob22 Nybegynder
18. marts 2003 - 17:02 #4
O.K.- Tak for hjælpen.
Mvh. Lene.