Avatar billede brz Nybegynder
11. marts 2003 - 09:33 Der er 3 kommentarer

Jeg søger et godt Hotline program

Hej
Jeg søger et godt Hotline program.
Vi har ca 500 kunder og kan ikke holde styr på dem alle.
Er der ikke nogle der kender til et godt program...
Det skal være til Microsoft....
PFT
Giza
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. marts 2003 - 10:12 #1
Hvad mener du med hotline prg.? Mener du ikke at du vil have styr på alle jeres kunder via f.eks en database. Du kan oprette en rigtig god kundedatabase i programmet Microsoft Access. Opret forskellige tabeller med diverse oplysninger af jeres kunder, du kan så via forespørgelser hurtig finde de informationer du har brug for.
Avatar billede brz Nybegynder
11. marts 2003 - 11:13 #2
Hej
Nej det er et helpdesk program jeg søger.
Da vi har en del kunder.
Access er ikke godt nok, har prøvet det.
Giza
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2003 - 11:44 #3
Har du kigget på mulighederne i denne søgning: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=helpdesk&tg=dl-2001