Avatar billede miss-g Seniormester
02. marts 2003 - 23:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Møg irriterende!!

Jeg synes Eksperten er et rigtig godt site. Man kan næsten få svar på alt, og folk er godt til at hjælpe hinanden, men HVORFOR H...... skal jeg se på en HP Banner HVER GANG jeg trykker på et spørgsmål/skifter side?!!!!

Det er da hammer irriterende!!!!!!!!!!

Få det dog fjernet. Det må da være nok at reklamen sidder permanent på siderne, men at den yderligere skal poppe op...

Jeg bestiller jo ikke andet end at lukke vinduer!!

(Har prøvet diverse pop-up-killer programmer - de fungerer ikke optimalt).

Det er bare for meget!!

Grrrrr!!!

Miss-G
Avatar billede game_tracker Nybegynder
02. marts 2003 - 23:55 #1
køb et pro abdomnet (eller hvad det hedder) det er guds gave :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
02. marts 2003 - 23:55 #2
.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
03. marts 2003 - 01:57 #3
Ideen med reklamer er vel, at de skal være så irriterende, at man til sidst køber et abonnement? :o)

Men når man nu synes at Eksperten.dk er et lækkert forum, hvorfor så ikke støtte det ved at købe et pro-abonnemet? ;o)
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2003 - 08:30 #4
har ihvertfald selv købt pro - er meget tilfreds med det
Avatar billede miss-g Seniormester
03. marts 2003 - 08:56 #5
lukkes
Avatar billede fromsej Praktikant
03. marts 2003 - 16:41 #6
Pop-Up-Stopper Basic tager den.*S*
http://www.panicware.com/product_downloads.html