Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 04:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

er det aceptabel at give et præ om lukning?

hejza...

jeg er begyndt igen og bruge en del tid sent om natten på at kigge rundt på eksperten.dk

man finde jo rigtig mange spm som folk har (ret ofte) glem at lukke, men efter de for tilsendt en e-mail (som mange gør når der kommer et indlæg) på deres spm, for det lukket ret hurtigt efter modtaget e-mail.

så ville jeg høre om det var aceptabel at man som en helt 5 part skrev eller linket til en side hvor de bedes lukke spm efter et par uge.

som sagt så zapper jeg en del bare rundt her og der og ingen ting på eksperten.dk og så ville jeg da godt gøre som overnævnt hvis det er aceptabel.

med venlig hilsen kim
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
10. februar 2003 - 04:07 #1
nej du blokere for oversigten over nye indlæg
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 04:09 #2
hvor finder du den henne?
men nye indlæg kl 3-6 om natten... så er det jo begrænset hvor mange bruger der er på!
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
10. februar 2003 - 04:14 #3
hot.shot: på forsiden
og der er nye indlæg om natten men ikke så mange enig
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 04:21 #4
hold-da-lige-ferie : ja det er så det jeg mener. hvis der er nogen der gider og bruge tid på at hjælpe de "glemsomme" hvor der er mindst på eksperten.dk kunnet så ikke være aceptabel nok? det er jo best at spm bliver lukket når de har noget sin slutning. og så når man står og skal bruge nogen svar tager man jo efter dem der er blevet lukket. der er jo ikke så meget ved en halv løsning. så kunne man ikke over se at den funktion ville være "ubrolig" hvis man kan kalde det, det???
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2003 - 09:04 #5
Det du vil gøre er noget alle gør - påminder folk om at lukke ved at lave indlæg i spørgsmålene, så det kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for....
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 11:45 #6
men også hvis jeg bare finder et som jeg sådan set over hovedet ikke har noget med at gøre?
Avatar billede double-g Juniormester
10. februar 2003 - 12:38 #7
Plejer Eksperten ikke at have en robot der mailer hvis et spørgsmål har været åbent 3 - 4 (?) uger, med svar der ikke er hverken afvist eller accepteret ???
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 13:00 #8
det ved jeg sådan set ikke... jeg har aldrig fået nogen e-mail
jeg har selv glemt et spm som der står åben i et måned. der fik jeg ikke nogen. det er efter det at jeg spørger da jeg selv glemte det. det var rent glemsomhed. (ingen mennesker, aj computer er fejl fri) :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. februar 2003 - 15:14 #9
der er ikke meget gang i dette spm :-/
så jeg ville lukke dette igen

med venlig hilsen kim