Avatar billede pesa Nybegynder
09. februar 2003 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Til Eksperten

Til folkene bag Eksperten:

I nogle kategorier er det ikke muligt at oprette spørgsmål. For eksempel programmer > billedbehandling > illustrator
Avatar billede prodic Mester
09. februar 2003 - 19:08 #1
http://www.eksperten.dk/spm/274987

Tror desværre, at du råber for døve ører.
Avatar billede pesa Nybegynder
09. februar 2003 - 19:11 #2
:( Men det skulle vist ikke være det store problem at få det ændret hva!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2003 - 19:27 #3
Åbenbart :(
Avatar billede prodic Mester
09. februar 2003 - 20:08 #4
Illustrator-kategorien er mig bekendt ikke det eneste sted problemet er gældende. Hele problematikken stammer fra oprettelsen af den nye kategori-struktur.
Og var der ikke også noget med at optjente point i en "gammel" kategori skulle flyttes til de nye kategorier? Den halter også lidt bagud.