Avatar billede szaabi Nybegynder
09. februar 2003 - 13:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af min harddisk???

Hej
Jeg har begået den fejl at installere Windows XP på 533 MHz med 128 Ram på. Egenligt køre det fint nok men det går bare så f...... langsomt. Mit spørgsmål går ud på opdeling af harddisken, jeg vil gerne have delt den op i 2
1: Mp3 og vigtige programmer + dokumenter
2: Skal formateres også installere jeg Windows 98 igen

Er der en som gider og guide mig???

Mvh
Sami Zaabi
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2003 - 14:02 #1
Avatar billede fangel Nybegynder
09. februar 2003 - 14:15 #2
questis => du kan ikke FDiske uden at skulle formatere... hvis du ikke vil miste al data, så skal du bruge Partision Magic...
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2003 - 14:16 #3
nu skriver han: "Skal formateres også installere jeg Windows 98 igen"

og jeg ved godt du mister alt data ved fdisk
Avatar billede fangel Nybegynder
09. februar 2003 - 14:19 #4
siden han vil have mp3 (nu er det vel lovligt mp3.. ;) + dok osv på den ene del, så er det vel fordi han ikke vil formatere og miste det...

Morten
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2003 - 14:21 #5
jeg har svaret udfra hvad der står i spm. altså at han vil have delt den i to, og nu er det jo så gjort klart at han mister alt ved dette. og det er mit svar, hvis han ikke vil det, er der to muligheder:

1: Partision Magic som du selv siger
2: brænde indholdet ud
Avatar billede fromsej Praktikant
09. februar 2003 - 17:34 #6
Få gemt alt det du vil gemme , brænd det eller lån en HD du kan bruge som backup.
Når det er gjort , så er der kun FDISK til at dele din HD , og format C: D:
Alt andet ender i noget der næsten virker.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
09. februar 2003 - 17:34 #7
Ja , jeg vil gerne guide dig.
Avatar billede szaabi Nybegynder
14. februar 2003 - 18:21 #8
hvor får jeg fat i partition magic henne???
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2003 - 00:35 #9
den kan du købe i edb butikker