Avatar billede jernespand Nybegynder
31. januar 2003 - 19:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Døde spørgsmål

jeg tror der skal være en slags "klik her om sprgsml er dødt"

Der er flere spg. der faktisk er besvaret men spørgeren er forduftet, eller bare ikke gider acceptere. .
Avatar billede jernespand Nybegynder
31. januar 2003 - 19:37 #1
irriterende når de bliver ved at ligge som ubesvaret ...
Avatar billede jefa Nybegynder
31. januar 2003 - 19:38 #2
Ja, det ser ikke særlig pænt ud med alle de ubesvarede spørgsmål. Har tidligere gjort Admin opmærksom på problemmet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2003 - 19:39 #3
ja det er irriterende - men en funktion hvor det bliver aut. lukket skulle være blandt de kommende ting - så vist jeg forstår....
Avatar billede jefa Nybegynder
31. januar 2003 - 19:45 #4
Det var også hvad der blev sagt. Tænkte der måske kom en kommentar fra Admin om hvornår det kunne ventes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2003 - 19:46 #5
Var det hvad der blev sagt? hvor?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2003 - 19:47 #6
nåh... glem min kommentar ;)
Avatar billede iq-n Nybegynder
01. februar 2003 - 02:20 #7
Det er faktis næsten 15% der ikke er lukkede
Avatar billede keil Nybegynder
02. juni 2003 - 16:02 #8
Det kunne være det hjalp hvis man et eller andet sted skrev hvordan man lukker et spørgsmål.
Jeg har i hvert fald ikke kunne finde en beskrivelse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2003 - 20:35 #9
Lav et svar og acepter dit eget svar - så er spørgsmåle likket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2003 - 20:35 #10
likket = lukket
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
18. juni 2003 - 12:25 #11
Jeg synes ikke, at spm skulle lukkes automatisk, da det er for usikkert ikke at have mennesker til at bedømme det.
Og så skulle der være sådan en knap, men så skulle (en co)admin så sende en mail til spørgeren, og så hvis der ikke bliver lukket inden... 1/3/5 dage, så bliver der givet spørgeren en advarsel, og når en bruger så har opnået et vist antal advarsler, så bliver brugeren bannet/slettet.
Avatar billede jernespand Nybegynder
01. december 2004 - 12:21 #12
LUKKEKLUKK :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2004 - 20:01 #13
Det her spørgsmål fik mig sgu til at grine...
"Der er flere spg. der faktisk er besvaret men spørgeren er forduftet, eller bare ikke gider acceptere. ."

hmmmm... *LOL*

1½ år....