Avatar billede mal_t Nybegynder
30. januar 2003 - 18:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Reklame luk

Når jeg sidder og kigger på eksperten kan jeg tit blive træt af den emediterende mand :)
Derfor trykker jeg "Luk reklame" men lige så snart jeg går ind i et andet spørgsmål, kommer den mediterende reklame mand op.... Kunne man ikke gøre sådan at den var væk under hele besøget, hvis man havde trykket éen gang?

/MaL T
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
30. januar 2003 - 18:57 #1
Hej.

Garanteret ikke, det er ret irreterende sted men nu når den er der kan i ikke så skifte reklamerne ud engang i mellem, man bliver ret træt af at kigge på den der *sørgende* mand.

Lige en lille side kommentar fra mig :-)

Vh. Thomas
Avatar billede dmcn Praktikant
30. januar 2003 - 18:58 #2
Der er jo en grund til at reklamerne vises. ;)
Køb pro-abonnement - så forsvinder den på magisk vis.
Avatar billede cdc Novice
30. januar 2003 - 19:05 #3
eller bliv blandt de 100 bedste pr. måned, så for man det gratis :o)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. januar 2003 - 19:16 #4
hvis admin er med på den kan du få mit Pro abb. ;)
Avatar billede mal_t Nybegynder
30. januar 2003 - 19:46 #5
Nå, men så er jeg jo bare en uviden idiot....
hehe... Så er der jo faktisk ingen grund til at jeg har oprettet dette spørgsmål... Ku jo bar læse siden igennem...
Min fejl...

initializing > hææh, ku da være okey?

/MaL T
Avatar billede initializing Nybegynder
30. januar 2003 - 20:30 #6
Hmm.. Jeg har Pro, fjernet bannere osv. men ser stadig det med ham den underlige mand.. Har fjernet det i indstillinger samt checked det igen.. Logget ud/ind.. Fjernet coockies osv.. Har ham stadig.
Som det da går for mig Proa abb. ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. januar 2003 - 02:05 #7
Hvis du har pro og han alligevel spilder din tid på hver eneste side så gå ind i dine indstiller under reklamer (der er kommet et par nye kategorier at vælge fra)  og klik udfør et par gange, han kan forsvindes.

PS: er der andre end mig der får et " 'dårligt link', "kunne ikke findes" når de prøver at klikke på ham.

mvh JakobA
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2003 - 09:17 #8
Nej jeg har også prøvet et par gange at få "siden kunne ikke vises"
Avatar billede mal_t Nybegynder
02. februar 2003 - 14:09 #9
...