Avatar billede Chewie Novice
29. januar 2003 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ROS: IT nyheder

Hej ... til folket bag exp

Da IDG overtog e! var jeg rimelig hurtig til at brokke mig over at IT-nyhederne var meget dårligere nu hvor comon ikke leverede dem mere

Det har i fået gjort noget ved og i dag kommer der en god strøm af nyheder

Tak

chewie
Avatar billede Chewie Novice
29. januar 2003 - 14:36 #1
.
Avatar billede admin Novice
29. januar 2003 - 14:37 #2
Selv tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2003 - 20:47 #3
Det er et sjældent indlæg vi ser her - ros til eksperten.dk sker efterhånden ret sjældent... Desværre.
Avatar billede cygnet Praktikant
29. januar 2003 - 23:12 #4
Hvad med at lave en desideret IT-nyhedsdel hvor man ligesom på news.dk kan kommenterer nyheder... kunne skabe lidt debat om aktuelle ting herinde...